تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد مشهد از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در خیابان امام رضا 3 واقع شده است. این هتل متشکل از 105 اتاق زیبا و تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلفن , تلویزیون , حمام , سرویس بهداشتی و... می باشد.

تور مشهد هتل جواد

علاوه بر این اتاق های هتل چشم انداز فوق العاده ای از حرم اما رضا (ع) دارند که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از دیدن چنین منظره ای لذت کافی را ببرند. همچنین رستوران هتل جواد انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند تا طعم واقعی غذا را بچشند. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

 

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

از جمله هتل های 5 ستاره مشهد که میزبان مسافران تور مشهد با ارائه بهترین امکانات است،هتل قصرالضیافه ست که در ضلع  شمالی حرم امام رضا واقع شده است.هتل قصرالضیافه،تنها هتلی ست که بخشی از آن در حرم امام رضا(ع) واقع شده که مخصوص زائران عرب می باشد.فاصله هتل تا بازار امام رضا تنها 3 دقیقه با ماشین است و فاصله آن تا باب الرضا 2 دقیقه با ماشین و 8 دقیقه پیاده می باشد.اینترنت پرسرعت،کافی نت،سالن کنفرانس،سونا و جکوزی،گشت تفریحی و خشکشویی تنها بخشی از خدمات هتل قصرالضیافه مشهد می باشد.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد

 

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

از جمله هتل های 4 ستاره لوکس مشهد میتوان به هتل عماد،واقع در 350 متری حرم امام رضا(ع) اشاره کرد.این هتل در ضلع شمالی حرم در 9 طبقه با گنجایش 2000 نفر است. هتل عماد با امکاناتی شامل:سالن بدنسازی،پارکینگ اختصاصی،اینترنت پرسرعت،رستوران با طبخ غذاهای لذیذ،کافی شاپ،سونا خشک و بخار،جکوزی،استخر با گنجایش 30 نفر در هر نوبت،خدمات خشکشویی،گشت درون شهری و برون شهری،خدمات تهیه بلیط،صندوق امانات و دیگر امکانات رفاهی،میزبان تمامی مسافرانتور مشهد در بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.

هتل عماد مشهد

اتاق هتل عماد مشهد

استخر هتل عماد مشهد

 

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد یک از هتل های چهار ستاره با گرید تاپ و از جمله هتلهای نوساز مشهد می باشد . مالکیت این هتل در اختیار بانک صادرات ایران و آماده ارائه خدمات به زائرین تور مشهد بارگاه ملکوتی ثامن الحجج ( ع ) می باشد . این هتل در مجاورت باغ موزه نادری و بازار الغدیر واقع شده است .هتل آزادی مشهد با فاصله خیلی نزدیک به حرم رضوی و نزدیکترین صحن به بارگاه امام رضا در خیابان شیرازی دارای اتاق های بزرگ و شیک و آپارتمان های دوخوابه و یک خوابه VIP با دو رستوران مجزا و تریا جهت قرار های ملاقات و منوی غذایی خوب برای مسافران تور مشهد می باشد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر :لابی ،اینترنت در واحد ،آسانسور ،گشت درون و برون شهری ،کافی شاپ ، نماز خانه ،پارکینگ  اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

 

هتل آزادی مشهد

 

هتل آزادی مشهد