تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

هتل های 5 ستاره دبی

 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی


مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال یکی از مراکز خرید بسیار خوب دبی می باشد که امکان تخفیف را در تمام طول سال به مشتریان خود می دهد . این مرکز انواع مختلفی از : پوشاک ، کیف و کفش ، جواهرات ، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی ، لوازم منزل ، موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ ، لوازم ورزشی و .. با حدود 1200 برند معروف را شامل می شود که با تخفیف 30 تا 90 درصد به مشترین خود ارائه می دهد .

مرکز خرید اوتلت مال دبی

از امکانات این مرکز خرید می توان به شهر بازی آن به نام چاکی اشاره کرد که لحظات شادی را برای کودکان به وجود می آورد و همچنین رستوران چاکی نیز با ارائه غذاهای خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی 94می باشد .

 

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی


این مرکز خرید در سال 2000 ساخته شده است و در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است . این مرکز خرید از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . مرکز خرید مزایا دبی دارای دو طبقه خرده فروشی و رستوران و کافی شاپ است و در سه طبقه بالایی خود دارا ی واحد های مسکونی و اداری مجلل می باشد . از امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بدنسازی ، سونا ، استخر ، جکوزی و پارکینگ اشاره کرد . گردشگران تور دبی 94می توانند کلیه مایحتاج خود را در این مرکز خرید تهیه کنند .

مرکز خرید مزایا دبی

 

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد . اقامت در این هتل به مسافران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .شما گردشگران تور استانبول 94 می توانید اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور استانبول 94 می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

 

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .اقامت در این هتل را به مسافران تور استانبول 94 پیشنهاد می کنیم .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور استانبول 94 می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .