تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه

بازارکیش مال

بازارکیش مال ، درحال ساخت

بازارکیش مال ، درحال ساخت

 پروژه  عظیم کیش مال  با رعایت کردن استانداردهای طراز اول بین المللی مراکز خرید و تفریحی در دنیا به قصد فرهنگ سازی و پیاده ساختن ایده­ های جدید در مراکز تجاری- تفریحی در ایران و با هدف جذب برندهای معتبر جهان شروع به احداث این مجموعه منحصر به فرد کرده است.گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. از جمله شاخصه­ های مطرح در این پروژه که می­ توان گفت در سایر پروژه­ های ایران کمتر به آن توجه شده، تخصیص حدود 60% کل مساحت سایت به مکان­های عمومی با طراحی دلنشین و دلباز و مدرن مانند طراحی ساختار پروژه می ­باشد. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. مکان­های سالم تفریحی به منظور سرگرمی برای خانواده ­ها، فضاهایی برای بازی کودکان و نوجوانان، مکان­هایی برای ارائه خدمات سلامت و تندرستی نظیر SPAهای بین المللی از جمله مواردی هستند که این پروژه را خاص ویکتا  کرده است. میهمانان تور کیش زمستان 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند.
کشور ایران با پتانسیل­ های طبیعی و جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی بسیار و داشتن آب و هوای به اصطلاح چهار فصل به عنوان کشوری توانمند در آماده سازی شرایطی مطلوب برای جذب توریست می­باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. دنیای امروز همواره به دنبال کشف بازارهای جدید برای رونق کسب و کار بوده تا با یافتن الگوهای مناسب جهانی، زمینه­ های مختلف گردشگری برای میهمانان تور لحظه آخری کیش را فعال گرداند. از جمله این فعالیت­ها توسعه و رونق گردشگری غذایی است که مستلزم وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی است . گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. طراحان این مجموعه با مطالعه و بررسی راهکارهای موفق در سایر کشورها به پیشنهاد راهکارهایی به منظور تقویت و گسترش صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند. از جمله این برنامه­ ها، برگزاری فستیوال بین المللی غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال می­باشد، که علاوه بر ایجاد تجربه­ ای هیجان­ آور و شیرین برای بازدید کنندگان تور کیش زمستان 94، می ­تواند قطب مهمی در این صنعت تلقی گردد و این یکی از دیدگاه­های نو و ویژه طراحان پروژه بزرگ کیش مال می­باشد تا به این وسیله بتوانند کشورایران را به کانون صلح و دوستی مبدل ساخته و پذیرای ملل مختلف جهان باشند. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این بازار دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

 کشتی یونانی کیش

در ضلع باختری جزیره زیبای کیش یک کشتی بزرگ کناره گرفته که به کشتی یونانی  معروف است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. در یکی از روزهای گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بومیان جزیره کیش ناگهان کشتی عظیم‌الجثه‌ای را که در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته بود، دیدند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. هنوز پس از گذشت سال‌ها دلیل به گل نشستن این کشتی در پس پرده‌ای از ابهام است اما گفته می‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریایی در سواحل جزیره کیش این اتفاق روی‌ داده است. گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این کشتی در سال ۱۳۲۲ شمسی توسط شرکت ویلیام هامیلتون به وزن ۷۰۶۱ تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد و در روز ۴ مرداد ۱۳۴۵ به هنگام بازگشت از ایران، در سفر دریایی خود به کشور یونان در عرض جغرافیایی ۲۶ و ۲۰ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۳ و ۵۴ درجه شرقی به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورینوکو، یدک‌کش هلندی برای بیرون کشیدن این کشتی به ثمری نرسید. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. تلاش‌های ناموفق زیادی برای بیرون کشیدن آن انجام شد و به ناچار سرنشینان کشتی مجبور به ترک آن شدند و بار آن تخلیه شد، چرا که عملیات بیرون کشیدن کشتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نبود. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. اطلاعات بدست آمده از شرکت بیمه لویدز لندن نشان دهنده این است که این کشتی در زمان به گل نشستن متعلق به کشور یونان و بنام کولااف بوده است. این کشتی در ابتدا "شیپور امپراتور" سپس "ناتورالیست" و در سال های بین ۱۳۳۸ تا یکسال قبل از توقف، در مالکیت خطوط کشتیرانی ایران با نام‌های "سیروس فارس"‌، "همدان" در تردد بوده است. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. کشتی یونانی  از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد وگذشت زمان کشتی را دچار فرسودگی کرده است. قسمت تحتانی کشتی که در آب است بر اثر برخورد امواج دریا با آن پوسیده و هر آن ممکن است فرو افتد. گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. تماشای خورشید که به آهستگی در پشت کشتی یونانی در آب های نیلگون خلیج فارس غروب می‌کند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی و جاویدان است. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان، طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر، تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. پارک ساحلی کشتی یونانی در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با امکاناتی چون آمفی‌تئاتر، کافه تریا، رستوران ایرانی و لبنانی، غرفه های فروش تنقلات، ایستگاه های کرایه اسکیت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشی در محیط پیرامون کشتی یونانی در دست احداث می‌باشد. میهمانان تور کیش 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش
مطالب مرتبط:

 

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش

گستردگی در سواحل جزیره کیش و وجود دریایی آرام و زلال و گرمای دلپذیر آن محیط مناسبی را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش به وجود آورده است. ماهیگیری یکی از تفریحات خیلی مفرح در جزیره محسوب می شود و مسافران می توانند با تهیه لوازم ابتدایی و ساده ماهیگیری از فروشگاه های جزیره به این ورزش بپردازند. گردشگران تور کیش 94 می توانند با ماهیگیری در این جزیره مرجانی لحظات خوشی را در سفر خود بگذرانند. ماهیگیری برای میهمانان تور کیش زمستان 94 در این جزیره بیشتر در ساعات اول صبح و هنگام غروب آفتاب و خنک شدن هوا انجام می شود. در سرتاسر جزیره ماهیگیری آزاد می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. از انواع ماهی هایی که در آب های خلیج فارس وجود دارند می توان از ماهى شیر، سُرخو، سه کله، کافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلایى، جت، هوور، کوسه، نیزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل نام برد. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. سواحل خلیج فارس دارای بافت مرجانی می باشد و با رنگ نقره ای در زیر آفتاب می درخشد. مرجان هایی که در این آب ها وجود دارند خود به خود باعث تصفیه آب دریا می شوند و همین امر باعث شفافیت این آب ها می شود. از جاذبه های استثنایی این جزیره وجود ماهی های تزیینی و زیبا می باشد. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. ساحل جزیره کیش از از کم خطرترین سواحل دنیا است زیرا کوسه هایی که در این دریا زندگی می کنند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران بی خطر می باشند. این سواحل هم در فصل زمستان و هم فصل تابستان برای گردشگران تور کیش 95 قابل استفاده است و امکان ورزش های دریایی را به آن ها می دهد.

 ماهیگیری تفریحی در کیش

ماهیگیری تفریحی در کیش
مطالب مرتبط:

سواحل تفریحی آنتالیا

پرطرفدارترین هتل های آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی آنتالیا  پنج ستاره

هتل رویال هالیدی آنتالیا

در سال 2011 میلادی هتل رویال هالیدی درتور لحظه آخری آنتالیا در فضایی به مساحت 53 هزار متر مربع در منطقه زیبای لارا تاسیس است. هتل رویال هالیدی آنتالیا در 17 km مرکز شهر آنتالیا و 15 km فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای 10 طبقه می باشد که بسیار مرتب و زیبا برای مسافران تور آنتالیا 94 می باشد در مجموع 500 اتاق و سوییت مجهز دارد. هتل رویال هالیدی آنتالیا مجهز به اینترنت وایرلس است. هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 که در مدت زمان اقامتشان نیز آراسته و مرتب باشند همچنین ارایشگاه هم در هتل وجود دارد. سرو صبحانه در اتاق به در خواست مسافرین تور آنتالیا , اتومبیل برای کرایه ویژه میهمانان تور آنتالیا تعطیلات عید 95 , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی , صرافی که مسافران تور آنتالیا بتوانند در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند, میز بیلیارد و  پینگ پنگ از امکانات هتل رویال هالیدی تور لحظه آخری آنتالیا می باشد.


 

هتل فالز اوزکایماک آنتالیا پنج ستاره

هتل فالز اوزکایماک آنتالیا

هتل فالز اوزکایماک در تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی و زیبای کونیالتی ساخته شده است. هتل فالز اوزکایماک آنتالیا از 13 طبقه تشکیل شده و دارای 400 اتاق و 22 سوئیت دارد. شهر زیبای آنتالیا در یک km هتل فالز اوزکایماک آنتالیا واقع شده است. هتل تا فرودگاه تقریبا 14 km می باشد. هتل تا ساحل دریا 200 متر فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی برای گردشگران تور آنتالیا 94 در 50 متری هتل وجود دارد. هتل فالز اوزکایماک آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع , مجهز به سیستم تهویه , سرویس خدمات به صورت شبانه روزی , لباسشویی و خشک شویی , تنیس و میز پینگ پنگ , اتاق بیلیارد , استخر فصلی , حمام سنتی ترکی و بخار فضای بازی مخصوص کودکان عزیز و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا 95 فراهم شده است.
مطالب مرتبط: